尔谏个人主账号,分有内容不同的子账号如下

 

My Personal Introduction 个人简介

 Hello!    I 'm come from a mountainous small down in Hechi,Guangdong,China.I'm enjoy observing nature since I was Grade two in primary school.I still remember well the my first planting experience is to plant a watermelon seed,I was very happy to see it germinate gradually.Since then I purely love to plant all kinds of plantings. 

 

 In 2015,it was my last semester of high school.Due to the development of Internet and I got chance to learn more about lotus ,waterLily and some other hydrophyte.I was fell in love to them at once. 

 

  Now I'm in college,though my school is in a remote area,I never stop to love planting.My dream is to breed my own hybri varietys. 

    I'll record and share my plant experience to you in my blog,if there are any mistakes I say,please let me know,I'll try to revise.And thanks for your following very much!Hope you'll enjoy here! 


        我来自中国广西河池的一个山区的县城上。当在我小学2年级的时候就喜欢观察大自然。我还记得小时候第一次种的是西瓜籽,发芽的时候我非常开心,然后就爱上了单纯地种植各种植物。

        在2015年高中的最后一个学期时,随着刚刚接触互联网的我突然有机会在互联网上接触到了荷花睡莲等水生植物,便热爱上了它们。

       现在,虽然我上大学了,在很远的地方。不过我并没有停止对植物的热爱,我的愿望是能培养出一些我自己的杂交品种。

       我会在这个博客里不定期地记录我的植物。如果我的博客里有任何错误的地方,请你能告诉我,十分感谢你的关注!

评论
热度(2)
Top

© 尔谏 rox | Powered by LOFTER